شارژبوک
شارژ, مدیر ساختمان, نرم افزار

به این 5 دلیل از نرم افزار شارژ ساختمان استفاده کنید

پرداخت شارژ ساختمان

 

مدیریت ساختمان گاهی بسیار سخت و مشکل است، مخصوصا زمانی که تعداد واحدها زیاد است و هر کدام متراژ‌های مختلفی دارند. مدیر ساختمان باید با مدیریت شارژ ساختمان، هزینه های مشترک ساختمان را حساب کند و نسبت به وصول آن اقدام کند! در این راه مدیر ساختمان زمان زیادی را باید صرف این کار کند، برای همین آرزو می‌کند که تمام کارهای ساختمان یکپارچه شود! اینجاست که نرم افزار شارژ ساختمان به دادش می‌رسد. در این مطلب قصد داریم 5 دلیل استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان را بگوییم، پس با ما همراه باشید.

  1. ساده کردن مدیریت ساختمان و قوانین وصول شارژ

مدیر ساختمان با نصب یک نرم افزار شارژ ساختمان بر روی دستگاه دیجیتالی خود به راحتی می‌تواند ساختمان خود را ثبت کند و تمام اهالی را با شماره موبایلشان به آن دعوت کند. پس از این دعوت تمام هزینه های مشترک ساختمان، هزینه‌های ثابت، هزینه‌های عمرانی ساختمان و … کاملا قابل ملاحظه است و تمام اهالی ساختمان می‌توانند براساس قوانین شارژ ساختمان نسبت به پرداخت حق شارژ ساختمان اقدام کنند. همچنین دیگر از نوشتن روی کاغذ و تشکیل جدول شارژ ساختمان خبری نخواهد بود، چون در نرم افزار شارژ ساختمان به راحتی می‌توانید این جدول را با تمام اطلاعاتش ببنید و حتی خروجی اکسل از آن بگیرید. این قابلیت برای مجتمع‌های تجاری نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. از آن‌جا که کاغذی در کار نخواهد بود به محیط زیست نیز کمک کردید، چون چندین هزار درخت قطع می‌شوند تا یک برگ کاغذ تولید شود. علاوه بر این در شرایط شیوع کرونا و قرنطینه که مدیر ساختمان بهتر است به در خانه‌ی همسایگان برای وصول شارژ نرود. مشکل دیگر برگزاری جلسات ساختمان است چون در این شرایط تشکیل جلسه برای اهالی بسیار خطر دارد، برای همین می‌توان از طریق نرم افزار شارژ ساختمان جلسات را برگزار کرد. همه چیز ساده و در عین حال روشن و شفاف است.

  1. در لحظه بودن

در این زمان که همه چیز با سرعت نور تغییر می‌کند، دیدن تغییرات لحظه‌ای از مهمترین واجبات است. گاهی در مدیریت شارژ ساختمان پیش آمده است که بگویید این هزینه را بعدا یادداشت خواهم کرد و از یادتان رفته باشد و در حساب و کتاب شارژ ساختمان این هزینه را نیاورده باشید، به همین علت، مبلغ کمتری را برای حق ماهیانه محاسبه کنید؟ از طرفی بعدا یادتان افتاده باشد و مطرح کرده باشید اما همسایگان سر باز بزنند و عدم پرداخت حق ماهیانه را انتخاب کنند؟ خب با وارد کردن در لحظه‌ی تمام هزینه‌ها در اپلیکیشن دیگر از اینگونه اشتباهات رایج در محاسبه جلوگیری کنید، تا کسی دلخور نشود.

  1. مدیریت هزینه های مشترک ساختمان

مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها با هم فرق دارند. برخی از آن‌ها آب، گاز و برق مشترک دارند و برخی خیر. برخی سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی دارند و دیگری شاید هیچکدام از این‌ها را نداشته باشد، به همین علت محاسبه حق شارژ هر ساختمان با هم متفاوت باشند. در نرم افزار شارژ ساختمان به راحتی می‌توانید برای هر کدام از هزینه‌های مشترک نوع مخصوص محاسبه خودش را انتخاب کنید. برای مثال شاید برای آب مشترک شارژ نفری را انتخاب کنید و برای گاز شارژ متراژی را یا ترکیبی از محاسبه‌ها را انتخاب کنید.

همچنین برخی از مجتمع‌های مسکونی از بخش‌هایی چون پارکینگ، استخر، باشگاه ورزشی و … درآمد داشته باشند و با اجاره‌ی آن‌ها کسب درآمد کنند. این درآمد بین واحدها تقسیم می‌شود، در نرم افزار شارژ ساختمان می‌توانید این مزیت را هم اضافه کنید و مدیریت هزینه‌ها را به خوبی انجام دهید.

  1. صورت‌حساب و وصول شارژ

با نصب نرم افزار شارژ ساختمان تمام اهالی ساختمان می‌توانند به راحتی در همان نرم افزار حق ماهیانه شارژ ساختمان را از طریق کارت شتاب و با استفاده از درگاه بانکی پرداخت کنند، تا در همان لحظه تام اهالی ساختمان باخبر شوند که شارژ واحد پرداخت شده است. پس از پرداحت حق شارژ ساختمان توسط اهالی، رو‌به‌روی آن واحد تسویه شد را خواهید دید و بلافاصله مبلغ شارژ ماهیانه در نرم افزار شارژ ساختمان صفر خواهد شد.. اگر واحدی در آن زمان شارژ ساختمان را پرداخت نکند، به راحتی می‌تواند بدهی‌ها را پیگیری کنید و برای وصول بدهی‌ها اقدام کنید. البته برخی از اهالی شاید افراد سالخورده باشند که با اینترنت و نرم افزار آشنایی نداشته باشند، در این صورت مدیر ساختمان به راحتی می‌تواند مبلغ پرداختی را به صورت دستی وارد کند تا جلوی واحد این افراد نیز کلمه تسویه شد، دیده شود.

  1. ارتباط با مدیر ساختمان در هر لحظه

اهالی ساختمان می‌توانند حتی ساعت 1 شب نیز در نرم افزار شارژ ساختمان پیام دهند تا مجبور نباشند آن وقت شب به دم در خانه مدیر ساختمان بروند. نه تنها برای مدیر ساختمان، بلکه اگر مسائل ساختمان است دیگر اهالی ساختمان نیز می‌توانند بلافاصله متوجه شوند و پاسخ خود را در قبال این مشکل یا مسئله بیان کنند. اگر هم می‌خواهید پیامی را پاک کنید، نگران نباشید چون دیگر اهالی ساختمان دیگ به آن پیام دسترسی نخواهند داشت و برای همیشه پاک خواهند شد.

نرم افزار شارژ ساختمان شارژبوک چه کاربردی دارد؟

همانطور که در این مقاله هم اشاره کردیم، استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان مزایای مختلفی دارد. در واقع می‌توان اینطور گفت که با استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان در مدیریت ساختمان، راحتی را به خود هدیه می‌دهید، چرا که تمام اهالی ساختمان می‌توانند 24 ساعته در مورد مسائل ساختمان به گفتگو بپردازند و گاهی نیاز به جلسه‌های طولانی و خسته کننده نیست. نرم افزار شارژ ساختمان شارژبوک نیاز شما را به یک نرم افزار خوب برآورده می‌کند، چون سادگی، سرعت و امنیت را برای شما در مدیریت ساختمان به ارمغان می‌آورد. تمامی مزایایی که در بالا گفته شد، همراه با دیگر مزایایی چون رابط کاربری ساده و راحت، نمودار هزینه‌ها، پیامک پرداخت، نظرسنجی، اخبار ساختمان، انتقال مدیریت ساختمان به دیگری، خروجی اکسل هزینه‌ها، اشتراک گذاری تصاویر و مستندات، ایجاد صندوق و … را می‌توانید در نرم افزار شارژ ساختمان شارژبوک داشته باشید. شارژبوک پشتیبانی کامل از نرم افزار خود را ارائه می‌دهد تا مدیران ساختمان و اهالی آن هیچ نگرانی بابت دریافت خدمات این نرم افزار نداشته باشند. در هر زمان که با نرم افزار شارژبوک به مشکل برخوردید می‌توانید از پشتیبان این نرم افزار سوال خود را بپرسید یا به سایت شارژبوک مراجعه کنید و جواب سوال خود را در قسمت راهنما و سوالات متداول پیدا کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *